apirila 25, 2017

Hans Zimmerri egindako elkarrizketa.

Hemen entzun dezakezue 6. mailakoek Hans Zimmerri egin zioten elkarrizketa:


-Kaixo entzuleok! Gaur Hans Zimmer konpositore ospetsuari elkarrizta bat egingo diogu. 
Kaixo Zimmer, Zer moduz?
-Ongi, eta zu?

- Ongi! hasiko naiz galderekin ongi iruditzen bazaizu.
-Bale ba!Hasi nahi duzunean.

- Non jaio zinen?
-Frankfurten jaio nintzen, Alemanian.

-Noiz hasi zinen musikarekin?
-6 urtekin pianoko klaseak jasotzen hasi nintzen bi astetan zehar.

-Bakarrik bi aste eta ya utzi zenuen?
-Bai, ez zitzaidan gehiegi gustatzen, ja,ja, ja.

-Nork piztu zizun musika honen interesa?
-Ennio Morriconeren musika entzutean piztu zitzaidan musika mota honen interesa.

-Musika irakasleren bat ezagutu zenuen?
-Bai, Stanley Myers ezagutu nuen sorte handiz. Berak lortu zuen ni musika klasikoa eta konposizioaren munduan sartzea.

- Eta nola hasi zinen musika sortzen?
- Niri ordenagailuak gustatzen zitzaizkidan eta 14 urtekin sintetizadoreekin musika sortzen hasi nintzen Karibeko piratak edo "Los Simpson"en musika konposatu arte.

-Sariren bat irabazi duzu?
-Bai, Oskar bat "Lehoia erregea"ren pelikulagatik eta Grammy bat "Karibeko pirata" pelikulagatik.

-Beno, galdera asko egin dizkizut! Eskerrik asko etortzeagatik eta beste bat arte Zimmer! Agur!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Zerbait komentatu nahi duzu?